0
شرح و سرفصل ها
- آشنایی با زبان های سطح بالا و پایین
- آشنایی با تاریخچه پایتون
- آشنایی با محیط های برنامه نویسی و GhPython
- انواع داده ها
- عملگرها
- دستورهای شرطی
- حلقه ها
- رشته
- لیست
- تاپل
- دیکشنری
- مجموعه
- تابع
- تابع لامبدا
- فیلتر
- فایل
- شی گرایی
- الگوریتم سلول های خودکار
- الگوریتم بهینه سازی کوله پشتی
- مسائل بهینه سازی گراف
- طراحی بازی
- مثال های متعدد هندسی و معماری
مخاطبان
دانشجویان معماری و دیگر دانشجویان علاقه مند به حوزه کدنویسی پایتون
پیش نیازها
آشنایی با محیط گرسهاپر لازم است.
مهارت ها
دانشجویان پس از این دوره در خلال مثال های متعدد با برنامه نویسی پایتون به طور کامل آشنا شده و آماده ورود به حوزه های مختلف از جمله ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی ( هدف اصلی دوره) و توسعه پلاگین در گرس هاپر پرداخته و حتی میتوانند خارج از حوزه معماری همچون بازی سازی و توسعه وب به کدنویسی مشغول شوند.
برنامه تحصیلی
- این دوره به صورت حضوری-آنلاین برگزار میشود.
- برای شرکت حضوری در کلاس لازم است لب تاب همراه داشته باشید.